Transparència
Tràmits
Serveis
Dades Obertes
És un servei gratuït que ofereix l’Ajuntament i que té com a objectiu ajudar als consumidors i usuaris a defensar els seus drets per mitjà de la informació prèvia, l’assessorament, i la recepció i tramitació de reclamacions en temes de consum en relació amb empreses (no amb particulars).
Serveis públics de Consum:
Quins temes tractem?
Un cop rebuda tota la documentació, s’estudiarà la seva viabilitat i si és el cas, s’iniciarà per part del servei, la mediació amb l’empresa reclamada. Aquesta es donarà per finalitzada quan:
Persones físiques o jurídiques de Manlleu que han adquirit bens o serveis de comerços o professionals del municipi o d’altres poblacions estatals o europeees tan de manera presencial, telefònica o en línia. / Persones consumidores d’altres poblacions que han adquirit bens o serveis proporcionats per professionals o comerços de Manlleu.
Àrea de Promoció Social i Personal, Salut Pública i Consum
Area responsable:
Regidoria responsable:
Amb suport tècnic extern de la CUS (Coordinadora d'Usuaris de la Sanitat, Salut, Consum i Alimentació).