Logotip de l'Ajuntament de Manlleu
Logotip de l'Ajuntament de Manlleu Logotip de l'Ajuntament de Manlleu

Oficina municipal d'informació i defensa del consumidor - OMIC

Descripció

  • És un servei gratuït que ofereix l’Ajuntament i que té com a objectiu ajudar als consumidors i usuaris a defensar els seus drets per mitjà de la informació prèvia, l’assessorament, i la recepció i tramitació de reclamacions en temes de consum.

    Serveis públics de Consum:

    • Atenció personalitzada de consultes a persones consumidores i usuàries
    • Tramitació de queixes i reclamacions.
    • Conciliació entre las parts en cas de conflicte.
    • Formació en consum mitjançant campanyes i accions formatives a diversos col·lectius.
    • Col·laboració amb els serveis d’atenció al client d’empreses, en prevenció de problemàtiques que puguin sorgir.

     Quins temes tractem?

    • Compra o reparació de productes
    • Subministraments de aigua, llum i gas
    • Telefonia i accés a Internet
    • Serveis a la llar
    • Assegurances
    • Serveis financers
    • Serveis turístics
    • Restauració
    • Habitatge
    • Transports, etc...

     Coses a tenir en compte

    • Només us podrem representar si la relació ha estat amb una empresa i no directament amb un particular.
    • Heu de portar a l’OMIC, tota la documentació referent a la vostra queixa/reclamació: Dades personals,Dades de l’empresa o establiment al qual s’adreça la reclamació i alltra documentació (tiquets, factures, pressupostos, contractes, rebuts, publicitat, etc.).

Informació del servei

Característiques del servei

  • Area responsable:

    • Àrea de Promoció Social i Personal, Salut Pública i Consum
  • Regidoria responsable:

    • Consum
  • Forma de gestió:

    Amb suport tècnic extern de la CUS (Coordinadora d'Usuaris de la Sanitat, Salut, Consum i Alimentació).

Data de modificació: 03/11/2016 10:00:39

Amb la col·laboració de:
  • Logo de la Diputació de Barcelona

manlleu, capital del Ter