Logotip de l'Ajuntament de Manlleu
Logotip de l'Ajuntament de Manlleu Logotip de l'Ajuntament de Manlleu

Calendari de conservació

El calendari de conservació i és una eina de gestió documental que permet difondre les regles de conservació i eliminació que estableix els terminis de retenció dels documents en les successives fases del cicle vital i la seva disposició final.

Les Taules d'Avaluació documental, aprovades per ordre del conseller de cultura de la Generalitat de Catalunya i publicades al DOCG, determinen els terminis de conservació i eliminació de les sèries documentals.

El Servei d'Arxiu Municipal, en la primera fase només aplicarà les taules d'avaluació a les sèries documentals que es detallen al document adjunt.

Pel que fa a la resta de taules aplicables a la documentació municipal s'aniran incorporant al calendari de conservació en funció de la disponibilitat d'espai al dipòsit de l'arxiu i al repositori digital de l'Ajuntament. En base aquesta premissa totes les sèries documentals no incloses en el calendari de conservació es conservaran permanentment.

Documentació adjunta

Data de modificació: 12/07/2016 12:21:21

Amb la col·laboració de:
  • Logo de la Diputació de Barcelona

manlleu, capital del Ter