Transparència
Tràmits
Serveis
Dades Obertes
L'abril del 2016 es va realitzar una enquesta de satisfacció a les persones usuàries del banc d'aliments de Manlleu.
S’ha entrevistat un total de 56 persones referents de famílies ( 17 % del total del nombre actual de famílies del Sarró ) que assisteixen al Sarró tant dimarts al matí com dijous per la tarda.
Les principals dades que s’obtenen del buidatge de l’enquesta són les següents:
En referència als aliments que es dispensen el 43 % valora el lot positivament, el 46 % el considera regular i el 11 % negativament.
La meitat dels usuaris considera regular la quantitat, varietat i freqüència. És considera millor la varietat per sobre dels altres dos ítems.
Els aliments més ben valorats són la llet, l’oli i el sucre, en canvi els considerats menys necessaris són els llegums, la pasta i l’arròs. Un 80 % troba a faltar alguns aliments, principalment productes frescos.
En referència a les sessions informatives als nous usuaris del Sarró i els tallers que es fan: Es consideren útils, sobretot el taller de l’aprofitament d’aliments . Hi ha un nombre elevat de persones que no coneixen les sessions.
Atenció rebuda i grau de satisfacció del servei: l’atenció rebuda al Sarró és considerada molt bona, cap valoració negativa. L’atenció rebuda a les sessions informatives és considera bastant bona i un 12 % la valora negativament. L’atenció rebuda a serveis socials també es considera positivament, un 17% no tant positivament.
El que més agrada del Sarró és l’atenció i l’eficàcia del personal voluntari, seguits dels aliments. Es prefereix tenir un marge d’hores per anar a recollir els aliments ( 73 %) i un 64 % creu que hi hauria d’haver una rampa per accedir al local.
Un 73 % dels enquestats es mostren interessats en col·laborar com a voluntaris del Sarró, i un 55 % voldrien participar en altres tasques de voluntariat de la ciutat.
Podeu consultar tots els resultats de l'enquesta al document adjunt.