INICI / Eines de gestió / Calendari de conservació

 

Calendari de conservació

 

Dins la gestió documental, l’avaluació és el procés d’anàlisi i valorització dels documents per tal de determinar el període de conservació o eliminació, d’acord amb les Taules d’Accés i Avaluació documental, aprovades pel conseller de cultura i publicades al DOGC.  Aquestes Taules estableixen els terminis de retenció dels documents en les successives fases del cicle de vida i la seva disposició final.

El calendari de conservació és l’eina de gestió documental que recull i difon les Taules d’Accés i Avaluació que s’apliquen a les sèries documentals del quadre de classificació que aplica en la gestió documental l’ajuntament de Manlleu.   

El Servei d'Arxiu Municipal, en primera instància només aplicarà les Taules d'Avaluació a les sèries documentals que es detallen en el calendari adjunt.

Pel que fa a la resta de TAAD, aprovades pel conseller de cultura i que són d’aplicació, s'aniran incorporant al calendari de conservació  progressivament per tal de garantir una correcta gestió documental.