-
Agenda 2030
-
Arxiu municipal
-
Atenció Ciutadana (OAC)
-
Atenció a la dona (SIAD)
-
Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA
-
Bonificacions, reduccions i exempcions d'impostos i taxes
-
Comunicació
-
Consum
-
Convivència i diversitat
-
Cultura
-
Dades obertes
-
Educació
-
El Ter.net
-
Empresa
-
Entitats de Manlleu
-
Esports
-
Formació
-
Habitatge
-
Joventut
-
Jutjat de Pau - Registre civil
-
Lab Manlleu (coworking)
-
Medi Ambient
-
Mercat Municipal
-
Museu del Ter
-
Ofertes de treball municipal
-
Oficina d'estalvi i eficiència energètica
-
Oficina de Promoció Econòmica (OPE)
-
Ocupació
-
Participació ciutadana
-
Piscina municipal
-
Policia
-
Proveïdors
-
Ràdio Manlleu
-
Residus
-
Servei d'Atenció Integral (SAI) LGBTI+
-
Salut Pública
-
Serveis socials
-
Síndic de greuges
-
Smart City
-
Temps x Temps
-
Transparència
-
Turisme
-
Urbanisme
Calendari de conservació
Dins la gestió documental, l’avaluació és el procés d’anàlisi i valorització dels documents per tal de determinar el període de conservació o eliminació, d’acord amb les Taules d’Accés i Avaluació documental, aprovades pel conseller de cultura i publicades al DOGC. Aquestes Taules estableixen els terminis de retenció dels documents en les successives fases del cicle de vida i la seva disposició final.
El calendari de conservació és l’eina de gestió documental que recull i difon les Taules d’Accés i Avaluació que s’apliquen a les sèries documentals del quadre de classificació que aplica en la gestió documental l’ajuntament de Manlleu.
El Servei d'Arxiu Municipal, en primera instància només aplicarà les Taules d'Avaluació a les sèries documentals que es detallen en el calendari adjunt.
Pel que fa a la resta de TAAD, aprovades pel conseller de cultura i que són d’aplicació, s'aniran incorporant al calendari de conservació progressivament per tal de garantir una correcta gestió documental.