Ahir es va celebrar una nova Junta Local de Seguretat a Manlleu que va comptar amb la participació dels diferents cossos de seguretat que treballen al territori. En el marc de la junta van presentar-se dades destacables com la reducció en un 33% dels robatoris amb força a domicilis o la reducció en un 20% del robatoris a interior de vehicles.

Tot seguit es van presentar les dades més rellevants als mitjans de comunicació.

La dada genèrica de delictes a Manlleu baixa un 7,8% respecte les dades de l'any anterior., passant de 994 delictes anuals (2021-2022) a 916 (2022-2023). Aquestes dades estan actualitzades a 31 de juliol de 2023. 

Destacar algunes dades que va presentar-se a la Junta Local de Seguretat celebrada ahir:

- Els robatoris amb força baixen un 24% respecte l'any anterior. Destacar d'aquesta dada que una de les tipologies de robatori amb força que més preocupa és la de domicilis i aquesta s'ha reduït en un 33% i la de robatori a interior de vehicles en un 21%.

- Augmenten les denúncies per comís de substàncies. Aquest augment de denúncies va lligat a la posada enmarxa de la GREIP i de la Unitat canina K9 que han posat el focus en aquest tipus de delictes. 147 denúncies en el que portem d'any.

- Destacable la baixada gairebé en un 30% de l'accidentalitat a Manlleu, passant de 27 a 19 accidents.

- Els atropellaments han caigut també un 45,5%. D'agost de 2022 a juliol de 2023 n'hi ha hagut 6. 

 


Trobareu adjunt a aquesta notícia un pdf amb aquestes i altres dades rellevants respecte l'acció policial a Manlleu. 

 

Comparteix