L’horari de pas dels ciclistes està contemplat entre les 12:35 i les 12:50h aproximadament.
Manlleu comptarà amb un esprint intermedi a la Carretera d’Olot.

La Volta Ciclista a Catalunya arriba a la seva 102a edició amb una participació de luxe que permetrà veure els millor ciclistes del moment per carreteres catalanes, entre els dies 20 i 26 de març.

El dimecres 22 de març, el recorregut de la 3a Etapa, que unirà Olost amb la Molina, creuarà els carrers de Manlleu. Els ciclistes vindran des de la Gleva i entraran a Manlleu resseguint l’Avinguda de Roma fins al Passeig de Sant Joan, on giraran a la dreta fins a la rotonda de la Carretera d’Olot. Serà precisament a la Carretera d’Olot on es disputarà un Esprint Intermedi, abans que els participants surtin de Manlleu direcció a l’Esquirol.

L’horari de pas dels ciclistes està contemplat entre les 12:35 i les 12:50h aproximadament. Entre les 12 i les 13 h. hi haurà una afectació total del trànsit als carrers esmentats. El mateix dia 22 de març, a partir de les 9 del matí i fins les 13 h., no es podrà aparcar a les vies per on passarà la volta (Avda. de Roma, psg. Sant Joan i ctra. d'Olot).

Per a és informació: Web oficial de Volta Ciclista a Catalunya (voltacatalunya.cat)

voltaciclista logo.png

Imatges relacionades

  • volta ciclista.jpg

Documentació adjunta

Comparteix