La Síndica, Esther Giménez-Salinas i Colomer és doctora en Dret i diplomada en Psicologia Aplicada per la Universitat de Barcelona, i a Manlleu farà atenció presencial i telemàtica.
Per concertar cita prèvia cal trucar al 900 124 124 o bé enviar un correu electrònic a citaprevia@sindic.cat

El proper dimecres 14 de juny, l’equip de la síndica de greuges de Catalunya farà una atenció presencial o telemàtica (trucada o videotrucada) dirigida als veïns i veïnes i a les entitats de Manlleu. A les visites amb la síndica es poden fer consultes o exposar queixes en relació amb vulneracions dels drets de la ciutadania per part d’administracions públiques i empreses que presten serveis generals (aigua, llum, gas, ...).

La presència de l’equip de la síndica de greuges a Manlleu respon a l’objectiu d’apropar aquesta institució a les persones, per facilitar la presentació de queixes i fer consultes i s'emmarca amb les visites que amb regularitat la síndica fa als municipis i barris de Catalunya.

Les visites presencials s’atendran a la Casa de Cultura de Can Puget, plaça de Dalt Vila, 1 (sala xemeneia 1a planta). Les persones que hi estiguin interessades, poden concertar prèviament l’entrevista al web www.sindic.cat trucant al telèfon 900 124 124 o enviant  un correu electrònic a l’adreça citaprevia@sindic.cat

 

 

230605 logo_sindic.png

Imatges relacionades

  • 230605 visita_síndica.JPG

Comparteix