En total unes 140 persones van portar roba, es van recollir més de 1.300 peces i se’n van intercanviar aproximadament unes 800.
El passat 23 i 24 de novembre, el Programa Temps X Temps va organitzar com cada tardor el mercat d’intercanvi de roba. Entre els dies 5 i 19 de novembre totes aquelles persones que van decidir participar en aquesta iniciativa comunitària, van poder portar les peces de roba per intercanviar als 6 punts de recollida habilitats.
Com cada any s’han fet dos mercats: un d’infants el divendres 23 de novembre a la tarda a l’escola bressol Els Picarols, amb roba i complements per a infants de 0 a 6 anys, i un altre de general per a totes les edats el dissabte 24 de novembre a la tarda a l’Espai Express.
En total unes 140 persones van portar roba i se’n van recollir més de 1.300 peces i se’n van intercanviar aproximadament unes 800. Pel què fa a les peces sobrants es portaran a Tam Tam, de la Fundació Trueta.
-
Agenda 2030
-
Arxiu municipal
-
Atenció Ciutadana (OAC)
-
Atenció a la dona (SIAD)
-
Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA
-
Bonificacions, reduccions i exempcions d'impostos i taxes
-
Comunicació
-
Consum
-
Convivència i diversitat
-
Cultura
-
Dades obertes
-
Educació
-
El Ter.net
-
Empresa
-
Entitats de Manlleu
-
Esports
-
Formació
-
Habitatge
-
Joventut
-
Jutjat de Pau - Registre civil
-
Lab Manlleu (coworking)
-
Medi Ambient
-
Mercat Municipal
-
Museu del Ter
-
Ofertes de treball municipal
-
Oficina d'estalvi i eficiència energètica
-
Oficina de Promoció Econòmica (OPE)
-
Ocupació
-
Participació ciutadana
-
Piscina municipal
-
Policia
-
Proveïdors
-
Ràdio Manlleu
-
Residus
-
Servei d'Atenció Integral (SAI) LGBTI+
-
Salut Pública
-
Serveis socials
-
Síndic de greuges
-
Smart City
-
Temps x Temps
-
Transparència
-
Turisme
-
Urbanisme