INICI / Fem Xarxa

13/5/2026

'Cultivem la xarxa’, eix central de la segona jornada Embranzida

El proper divendres 29 de maig, el Teatre Cirvianum de Torelló acollirà una nova edició de l’Embranzida, una jornada impulsada per l’Oficina de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Manlleu i el Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura

El proper divendres 29 de maig, el Teatre Cirvianum de Torelló acollirà una nova edició de l’Embranzida, una jornada impulsada per l’Oficina de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Manlleu i el Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura, amb l’objectiu de fomentar la connexió, la cooperació i les sinergies entre professionals del sector cultural i creatiu d’Osona.

Sota el lema “Cultivem la xarxa”, aquesta edició posa el focus en la importància del treball col·laboratiu dins les indústries culturals i creatives, un sector format sovint per professionals que desenvolupen la seva activitat de manera individual o amb estructures petites. La jornada neix amb la voluntat de generar espais de trobada que facilitin noves aliances, intercanvi de coneixement i oportunitats de projectes compartits.

La programació començarà de 12 h a 13 h amb la xerrada “Vull trobar feina, com ho faig? Teixim xarxes per sobreviure a la cultura”, a càrrec de Ricard Vilaregut. Tot seguit, d’13 h a 14 h, tindrà lloc un taller pràctic conduït per Eva Marichalar. La jornada continuarà amb un dinar en xarxa de 14 h a 15 h, pensat per afavorir la connexió informal entre professionals del sector.

A la tarda, de 15 h a 16.30 h, es durà a terme el cafè i taula rodona “Dins i fora: contraposant realitats”, amb la participació de Sergi Egea (L’Afluent), Nilak i Xènia Gaia (Col·lectiu Cultura), moderada per Maria Faura, vinculada al Cantilafont i a l’Ajuntament de Prats de Lluçanès.

Finalment, la jornada es tancarà de 16.30 h a 18 h amb la proposta “L’última merda”.

A través d’aquestes activitats, la jornada vol reflexionar sobre noves formes d’organització i producció cultural, així com sobre el valor de les xarxes professionals per enfortir el sector i generar impacte al territori.

Amb aquesta proposta, l’OPE de Manlleu i el Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura continuen apostant per la dinamització de les indústries culturals i creatives, promovent espais de relació entre professionals i consolidant un ecosistema creatiu més connectat, resilient i col·laboratiu.

 

INSCRIPCIÓ PRÈVIA

 

Divendres 29 de maig de 2026
De 12 h a 17.30 h
Teatre Cirvianum (c. Sant Miquel, 5 · Torelló)


Embranzida.png

Comparteix