INICI / Formació

Electricitat, fotovoltaica i construcció (50 hores)

Formació que permetrà a l'alumnat obtenir coneixements bàsics en:

 

Electricitat
Fotovoltaica

Construcció

 

Objectius: 


- Oferir a l'alumnat un tastet d’oficis que li permeti conèixer, posar en pràctica i assumir els coneixements adquirits en les diferents especialitats així com el coneixement de les seves eines bàsiques.

- Donar resposta a la demanda del mercat laboral actual de nous professionals amb coneixements teòrico-pràctics i que hagin tingut contacte amb les seves aplicacions reals.

 

El curs constarà d'una fase de formació teòrica i pràctica i d'una fase de seguiment. L'alumnat serà tutoritzat per tal de fer-ne seguiment i avaluació. Això li permetrà el contacte amb les empreses interessades, fet que en facilitarà la posterior incorporació. 

 

El curs començarà el 15 de setembre i s'allargarà durant un més, fins el 16 d'octubre. L'horari serà de les 16 a les 20h, els següents dies: 

 

Dilluns 15, dimarts 16, dijous 18 de setembre de 16 a 20h

Dilluns 22, dimarts 23 i dijous 25 de setembre de 16 a 20h

Dilluns 29, dimarts 30 de setembre de 16 a 20h

Dijous 2 d’octubre de 16 a 20h 

Dilluns 6, dimarts 7 i dijous 9 d’octubre de 16 a 20h

Dilluns 13 d’octubre: no hi ha classe

Dimarts 14 d’octubre: 16 a 18h

 

Curs 100% subvencionat


Dates:Del 15 de setembre al 14 d'octubre Horari:Tardes Adreçat a:Persones treballadores i en situació d'atur

Comparteix