LOCAL COMERCIAL LLIURE AL CARRER DEL PONT, 35
Vols emprendre un nou projecte i busques un local?
Local en molt bon estat de conservació.
Està distribuït en una planta baixa de 140 m², perfectament adequada que compta amb espai d'oficina/botiga i magatzem. S'hi poden allotjar diferents projectes empresarials: Restauració, tallers artesanals, indústria integrada i comerç. Oficines i serveis amb les següents activitats: perruqueria, salons, centres de bellesa, bancs i agències de viatges.
Disposa d'una entrada amb aparador.
No requereix adaptació per a l'accés al local i tampoc per a negocis d'ús comercial o de serveis professionals.
Per a activitat de restauració és necessària l'adaptació per ventilació i sortida de fums, l'aïllament acústic i l'adaptació dels serveis higiènics.
Els serveis d'aigua i llum estan donats d'alta, només cal fer el canvi de nom.
Disponible lloguer.
Per qualsevol dubte podeu contactar amb el Servei d’Empresa de l’OPE, trucant al telèfon 93 782 71 61 o al correu electrònic empresa@manlleu.cat
Borsa de locals lliures
El Servei d’Empresa de l’OPE disposa d’un mapa específic amb la borsa de locals comercials lliures de Manlleu. Està inclòs dins del directori de Manlleu Empreses (manlleuempreses.com) i el trobareu sota el nom de Borsa de locals comercials lliures.
Si disposeu d’un local comercial i voleu que s’inclogui dins de la borsa de locals de l’OPE, poseu-vos en contacte amb el Servei d’OPE Empresa i us visitarem per conèixer les característiques de l’espai.