-
Agenda 2030
-
Arxiu municipal
-
Atenció Ciutadana (OAC)
-
Atenció a la dona (SIAD)
-
Biblioteca Municipal de Manlleu BBVA
-
Bonificacions, reduccions i exempcions d'impostos i taxes
-
Comunicació
-
Consum
-
Convivència i diversitat
-
Cultura
-
Dades obertes
-
Educació
-
El Ter.net
-
Empresa
-
Entitats de Manlleu
-
Esports
-
Formació
-
Habitatge
-
Joventut
-
Jutjat de Pau - Registre civil
-
Lab Manlleu (coworking)
-
Medi Ambient
-
Mercat Municipal
-
Museu del Ter
-
Ofertes de treball municipal
-
Oficina d'estalvi i eficiència energètica
-
Oficina de Promoció Econòmica (OPE)
-
Ocupació
-
Participació ciutadana
-
Piscina municipal
-
Policia
-
Proveïdors
-
Ràdio Manlleu
-
Residus
-
Servei d'Atenció Integral (SAI) LGBTI+
-
Salut Pública
-
Serveis socials
-
Síndic de greuges
-
Smart City
-
Temps x Temps
-
Transparència
-
Turisme
-
Urbanisme
Programa de suport per a l’obertura, reforma i millora d’establiments, incloses les parades dels mercats municipals
Programa de suport per a l’obertura, reforma i millora d’establiments, incloses les parades dels mercats municipals. De 15 de juliol a 12 d'agostDinamitzar el comerç mitjançant projectes d’obertura d’establiments situats a la trama urbana consolidada del municipi o al casc històric i els seus eixamples. Garantir el mix comercial òptim i adequat a cada zona, incrementant-ne l'atractiu evitant el trencament del continu comercial mitjançant la reforma d'establiments amb un grau d'antiguitat, tot cercant la millorar de la competitivitat empresarial dels establiments de comerç al detall i serveis assimilats.
Dinamitzar i modernitzar els mercats municipals sedentaris, amb l’objectiu de millorar-ne la seva competitivitat mitjançant el suport a l’obertura de parades i a la reforma de parades amb un grau d’antiguitat.
Donar suport als mercats de venda no sedentària, amb l’objectiu de millorar-ne la seva competitivitat, modernitzar-los i millorar-ne la imatge.
Persones beneficiàries
Àmbits 1 i 2: recuperació i reforma
Les persones professionals autònomes i empreses titulars d’establiments de comerç i serveis situats a peu de carrer i de parades de mercats municipals sedentaris.
Queden excloses les noves parades de mercats sedentaris situades en els mercats provisionals per motiu de les reformes integrals del mercat.
Àmbit 3: parades de mercats de venda no sedentària
Les persones professionals autònomes i empreses titulars de parades de mercats municipals no sedentaris.
Requisits
Àmbit 1: obertura d’establiments
En cas de compra, lloguer o autorització d'ús o concessió administrativa, ser la persona titular del contracte corresponent.
Els establiments s'han de destinar a l'explotació d'alguna activitat de comerç al detall, serveis o ser parades de mercats municipals sedentaris.
Han de disposar del corresponent permís municipal.
S’acceptaran aquelles sol·licituds amb llicència d’obertura de l’any de publicació de la convocatòria, encara que el traspàs correspongui a l’any anterior a la publicació de la convocatòria.
Que la inversió mínima subvencionable sigui de 2.000 euros.
Queden excloses aquelles inversions que superin els 100.000 euros i les concessions administratives corresponents a reformes integrals de mercats municipals.
Àmbit 2: reforma d'establiments
En el cas de les botigues a peu de carrer i parades de mercats municipals sedentaris, la persona sol·licitant n'ha d'acreditar la titularitat en, com a mínim, els darrers 5 anys (acceptant la possibilitat d'acreditar-la a través de la suma amb la titularitat anterior si es tracta d'un familiar de fins a 2on grau).
Que la inversió mínima subvencionable sigui de 2.000 euros.
Queden excloses aquelles inversions que superin els 100.000 euros i les concessions administratives corresponents a reformes integrals de mercats municipals.
Àmbit 3: parades de mercats de venda no sedentària
En el cas de les parades de mercats municipals no sedentaris, la persona sol·licitant n'ha acreditar la titularitat en, com a mínim, els darrers 5 anys (acceptant la possibilitat d'acreditar-la a través de la suma amb la titularitat anterior si es tracta d'un familiar de fins a 2on grau).
No hi ha inversió mínima ni màxima.
Quantia de la subvenció
Fins al 50% de les despeses subvencionables amb un màxim de 5.000 euros.
Despeses subvencionables:
Àmbit 1: obertura d’establiments
Les despeses generades per la compra, el lloguer o els tràmits de la concessió administrativa i les despeses derivades de l'obertura de l'establiment, incloses les parades de mercats municipals sedentaris (obres, projectes d'interiorisme, instal·lacions, mobiliari, actuacions d'embelliment d'aparadors, etc.).
Àmbit 2: reforma d'establiments
Les despeses derivades de les reformes d'obra menor a l'establiment (parada de mercat municipal sedentari o botiga a peu de carrer amb titularitat mínima de 5 anys). No es consideren subvencionables ni les despeses de maquinària ni les de mobiliari.
Àmbit 3: parades de mercats de venda no sedentària
Les despeses derivades de l’adequació de les parades de mercats municipals no sedentaris, inclosos els camió-botiga amb titularitat mínima de 5 anys. No es consideren subvencionables la compra de balances.
Enllaços relacionats
Comparteix




