INICI / Actualitat Techhub

3/2/2026

Visita guiada al Techhub a través d'una experiència de visual Thinking

El Techhub continua amb la tasca de sensibilització i divulgació de l'espai per a usuaris/es de les formacions ocupacionals de l'OPE.

 

En aquesta ocasió s'ha reunit a l'espai d'innovació un grup de dones que estan actualment realitzant una formació ocupacional de neteja de superfícies.

Per tal de fer més propera aquesta tecnologia i poder aterrar-la a la seva realitat, s'ha realitzat un taller per mitjà de la metodologia de visual thinking. Ha estat una manera molt pràctica i experiencial d'entendre el que pot oferir aquesta tecnologia portant-la al terreny en aquest cas de la professió de neteja. A través d'un repte inicial plantejat, les assistents han hagut de donar solucions fins a arribar a una idea final que han materialitzat amb un prototip fabricat amb materials reciclats.

Després d'aquesta experiència un d'aquests prototips es portarà als alumnes de La Salle perquè la puguin dissenyar i imprimir amb 3D.

D'aquesta manera es durà a terme tot el procés, des de la detecció d'una necessitat, passant pel procés creatiu de resoldre un repte, fins a obtenir-ne la solució per mitjà de la impressió 3D.

Una experiència molt pedagògica i vivencial per acostar les noves tecnologies a tota la ciutadania.

 

 

VG Techhub formació neteja

VG Techhub formació neteja

Imatges relacionades

  • VG Techhub formació neteja
  • VG techhub formació neteja IV
  • VG techhub formació neteja V
  • VG techhub formació neteja III
  • VG techhub formació neteja II
  • VG techhub formació neteja VII
  • VG techhub formació neteja VI
  • VG techhub neteja VIII
  • VG Techhub neteja IX

Comparteix