El Hub Tecnològic engega un nou cicle d’Afterworks amb l’objectiu de donar a conèixer projectes innovadors de Manlleu i del territori, generar sinergies entre empreses i impulsar la implementació tecnològica en el nostre entorn.
Aquest cicle vol ser un espai proper i dinàmic, pensat per compartir coneixement, connectar persones i descobrir solucions tecnològiques amb impacte real.
Cada sessió, d’una durada aproximada d’una hora, combinarà:
. Una presentació del projecte a càrrec dels seus impulsors/es.
. Un espai d’intercanvi amb les persones assistents per fomentar la conversa, el networking i la creació d’oportunitats.
El cicle constarà de 6 presentacions al llarg de l’any, amb una freqüència aproximadament bimensual, i tindrà lloc a La Salle Manlleu.
Primera sessió: Muvity- 22/04/2026 (Inscripcions)
La primera sessió estarà dedicada a Muvity, una eina innovadora orientada a la telerehabilitació gamificada i accessible per a persones que necessiten rehabilitació física.
La plataforma ajuda a potenciar i facilitar les teràpies proposades per fisioterapeutes, terapeutes ocupacionals i altres professionals vinculats als processos de recuperació dels pacients. Muvity representa una fusió potent entre tecnologia, salut i experiència d’usuari.
Per acedir a les inscripcions ho podeu fer en el següent enllaç
Segona sessió: Neurekalab - 13/05/2026
La segona sessió se centrarà en Neurekalab, una aplicació educativa adreçada a escoles i famílies, personalitzada, gamificada i basada en rigor científic.
L’eina té com a finalitat millorar els processos d’aprenentatge de la lectura, les matemàtiques, l’atenció i la memòria, així com facilitar la detecció precoç de possibles dificultats associades a aquests aprenentatges. Un projecte que combina innovació, educació i tecnologia.
Properes sessions
A mesura que es vagin confirmant, es presentaran els 4 projectes restants, que completaran el cicle i mostraran la diversitat i la riquesa del talent tecnològic del territori.



