El 30 de novembre de 2021 acaba el termini per a la resolució gratuïta d'incidències amb la TDT derivades del desplegament de la telefonia mòbil 4G.
El Ministeri d'Energia, Turisme i Agenda Digital, va imposar obligacions als operadors mòbils llicenciatàris de la banda de 800MHz (Orange, Telefónica i Vodafone) per tal de garantir que quan posin en servei el 4G al territori, no afecti a la senyal de televisió de la ciutadania. Les emissions de telefonia mòbil 4G es produeixen en la banda de la TDT (televisió digital terrestre) per la qual cosa és possible en alguns casos que la recepció de la senyal de televisió es pugui veure afectada en alguns edificis o habitatges propers a les estacions de telefonia mòbil.
Ja fa uns mesos informavem que si alguna persona detecta problemes en la senyal d'algun canal de televisió cal que truqui al telèfon d'incidències: 900 833 999 o bé a través del formulari en línia a http://www.llega800.es i l'empresa adjudicatària del desplegament enviarà personal tècnic per tal de revisar i solucionar la recepció dels canals de televisió de manera totalment gratuïta. Aquest servei està actiu durant 6 mesos des de la data de posada en funcionament de les estacions de telefonia mòbil. Aquest termini de sis mesos finalitza el proper 30 de novembre de 2021 per tant si alguna persona usuària de TDT té afectacions cal que contacti abans d'aquesta data per què li resolguin la incidència de forma gratuïta.