Dilluns 18 de juliol a les 18h tindrà lloc l’acte de lliurament de la 21a edició dels Premis als treballs de recerca per a alumnes de 2n de Batxillerat de Manlleu.

Com cada any, l’Ajuntament de Manlleu ha convocat els premis als treballs de recerca per a alumnes de 2n de batxillerat de Manlleu. L’Ajuntament premia els millors treballs de recerca sobre la ciutat desenvolupats al llarg del curs escolar. L’objectiu és promoure i valorar la recerca sobre la ciutat de Manlleu entre els estudiants de secundària i compartir-la amb la comunitat científica i amb el públic en general. Es premia el millor treball sobre Manlleu de l’INS Antoni Pous i Argila i el millor treball sobre Manlleu del Col·legi La Salle. També hi ha una tercera categoria per a joves de Manlleu que estudiïn batxillerat fora del municipi.

Els treballs guanyadors es guardaran per a consulta pública a la Biblioteca Municipal de Manlleu i a l’Arxiu municipal. L’autor/a de cada un dels treballs premiats rebrà una dotació econòmica de 500 euros.  

El jurat dels premis d’enguany està format per professionals llicenciats de diferents disciplines: Jaume Codina, Marc Ordeix i Montse Pujol. El veredicte del jurat i el lliurament dels premis tindrà lloc el dilluns dia 18 de juliol a les 18 h a la Sala d’Exposicions de Can Puget (Baixada de la Fidela, s/n). Unes interpretacions d’alumnes de l’Escola Municipal de Música clouran l’acte, que està obert a tothom.

woman-working-at-the-office.jpg

Comparteix