La cursa, que enguany arriba a la seva 31a edició, serà el diumenge dia 19 de novembre, a les 10 del matí. Amb sortida i arribada a la pista d’atletisme de Manlleu, la córrer per córrer tindrà un recorregut de 10 km.

El proper diumenge 19 de novembre, se celebrarà la 31a edició de la clàssica “Córrer per córrer”, organitzada pel Club Olímpic Manlleu i la regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Manlleu.

La cursa atlètica popular de 10 quilòmetres ressegueix pràcticament en la seva totalitat el passeig del Ter de Manlleu. El punt de sortida i arribada serà la pista d’atletisme, just al costat del Pavelló municipal d’Esports.

La inscripció a la cursa és totalment gratuïta fins el divendres dia 17 de novembre a les 23:59 h., moment en que es tancaran les pre-inscripcions. El mateix diumenge, 19 de novembre, la inscripció tindrà un cost de 5 €. Al finalitzar la cursa hi haurà un esmorzar popular per a tots els participants.

Les inscripcions ja estan obertes a www.olimpicmanlleu.cat  En aquesta mateixa pàgina web es podrà consultar el recorregut, el reglament de la cursa i els resultats.

Comparteix